【海滨花园】荃湾西家庭客至爱

https://youtu.be/yMqVTdfcJg8

1988年入伙既海滨花园,屋苑由20座物业组成,提供5600多个单位,以物业伙数而言,是荃湾仅次于丽城的第二大屋苑。物业有两房同三房开则,间格四正好用,内园景望球场,环境清静,深受用家欢迎,加上价钱合理,啱晒上车一族。

荃湾有唔少上车盘供用家选,不过质素参差,新盘价格未必人人可以负担。讲到选择多、有质素、流转快,以及保值盘,首推海滨花园

海滨花园既生活配套多选择,楼下有少部份民生商舖,对面马路既海湾花园有超市同生活用品,可以满足基本生活所需。附近既杨屋道街市、干湿货齐备,生猛海鲜、蔬菜样样齐备,荃新天地、荃湾广场、湾景广场,有潮流服装、日本百货,各国美食,以及戏院,购物消闲真系大把选择。

除咗购物,隔离既荃湾公园亦系周末一家大细既消闲好去处,而荃湾海滨更吸引市民前来欣赏日落美景。

海滨花园楼下就系巴士总站,有唔少巴士线可以选去各区。如果要搭铁路,可以驳一脚小巴去荃湾港铁站,或者行十分钟去荃湾西站。自从西铁通车之后,住户交通时间有预算,去港岛话咁快就到。同时区内有多条唔同巴士同小巴线可供选择,海湾花园今时今日既交通真系完全唔成问题。

海滨花园属于小学62校网,荃湾官立小学、浸信会联会小学,海霸街官立小学、都系家长热门选择。中学方面,荃湾官立中学、可风中学、荃湾公立何传耀纪念中学,王少清中学,都系荃湾名校,唔少家长都想子女入读。

想了解多啲屋苑资讯?立即按此查询!

相关文章 :

【海湾花园】贴地价海景之选 好多人都想买海景楼,但唔系地点吊脚,就系地点偏远,要有贴地价钱,但又有无敌海景,市区盘都有唔少选择,今次介绍荃湾既海湾花园,就可以满足买家两...
【荃湾中心】荃湾上车易细码盘 荃湾市中心虽然有唔少细码盘,但系近港铁通常都价钱贵,难上车,如果肯驳一脚车,就有舒适既环境,同埋合理既价钱,喺荃景围既荃湾中心,就系其中一个...
【荃景花园】山景清幽的上车盘 荃湾市中心一带楼盘虽然就脚,不过好多属于单幢式物业,港铁物业上盖既价钱未必合上车一族预算,如果唔要求一定港铁上盖,但又有生活配套,靓中带旺既...
【荃湾揾楼】愉景新城.绿杨新邨.荃湾中心.实而不华靓则屋苑... 荃湾社区发展成熟,不少屋苑设计实而不华,今集介绍三个间隔出色的屋苑,让你在选择买楼的名单当中,再增加一点幸福的烦恼!...
分享: