【海濱南岸】實用主導的私樓

https://youtu.be/B_9845SAsjU

 

唔少私樓被批評實呎唔足,而且開則地方唔見駛,不過如果有居屋實用、私樓高格調、完善生活配套,加埋港鐵通車帶動升勢,就真係無得彈,紅磡海濱南岸就滿足晒所有條件。

海濱南岸前身係居屋紅灣半島,當年停建居屋後,改建成為現時物業,因此有居屋既實用開則,同時又有高格調既私人屋苑會所。2002年入伙既海濱南岸,由7座物業組成屋苑,合共提供2470伙單位,有兩房同三房開則,間格四正好用,實用面積由430至590呎不等。22萬呎會所,有游泳池、平台花園同保齡球場,係唔少中產擔樓熱門選擇。

海濱南岸同黃埔花園只係一街之隔,港鐵未通車前,經常都有窯車問題,自從港鐵通車後,去港島15分鐘之內,行一陣就到紅磡站,搭港鐵入新界或北上過關一樣方便。而區內有多條唔同巴士、小巴線,基本上香港、九龍、新界完全可以直達,而且有通宵線行走,仲有船去北角,咁既交通,仲邊會有投訴。

海濱南岸生活配套完善,黃埔區有唔同既大型商場,同時又有民生商舖、日式百貨、特色食肆,中西美食都有。想買齊生活所需,亦有大型街市,乾濕貨齊備。

海濱南岸位處35小學校網, 有唔少名牌學校,好似天神嘉諾撒、奉基小學以及馬頭通官立小學,都係家長心儀名校。而中學屬於九龍城區,可以話係BAND1至強校網,好多人高價租屋都係為左呢個校網,名校好似拔萃男書院、喇沙書院、協恩中學、香港培正中學,都係傳統九龍城區名校。

想了解多啲屋苑資訊?立即按此查詢!

 

 

相關文章 :

【沙中線開通】過海段通車 最受惠區域物業竟然低水?!... 港人期待已久,總造價接近915億元的沙中線項目過海段,將於2022年6至7月通車。甚至有傳5月已經可以通車。市民可由羅湖到達香港島的灣仔會展...
【醉人海景】香港TOP維港景樓王逐個數... 維多利亞港是香港的重要標記,這個位處九龍以南、港島以北的深水港,見證香港由昔日的小漁村,蛻變為今日的國際大都會。維港日景吸引,夜景醉人,於家...
【屯馬開通】紅磡概念屋苑逐個捉 港鐵紅磡站一直是聯繫新界東區及跨境服務的鐵路中樞站。屯馬綫全綫通車後,紅磡站將進一步強化其本地及城際鐵路樞紐的地位,另一方面,東鐵綫亦即將於...
【何文田山畔】私隱度極高 鬧市中的秘密花園... 何文田山畔位於紅磡區核心地段,交通是致勝關鍵,加上私隱度高的地利優勢以及國際級建築設計,遠離區內密集舊廈,彷如鬧市中的秘密花園,迎合不同家庭...
【都會軒】酒店級管理豪宅 尖沙咀區係商住遊客區,要搵好景觀既物業絕對唔容易,如果有酒店式既住宅服務物業,可以睇到維港煙花,仲要喺港鐵站上蓋,相信個個都爭住買,而都會軒...
分享: