【紅磡搵樓】半島豪庭.海濱南岸.翔龍灣.品味屋苑全面解構

選擇居住地,除了價錢之外,當然不可以忽略對生活品質的追求。紅磡區發展成熟,好多屋苑,有超乎你想像的生活品味。 今日要同大家介紹的這三個屋苑,有不同的主題風格,適合買家不同的性格!

紅磡海濱南岸,設計時尚別致,屋苑配套水準頂級,一直以來都是享受生活人士的理想屋苑。海濱南岸位於紅磡愛景街,7座合共2470個單位,由於前身是居屋「紅灣半島」,所以屋苑單位設計實用又闊落! 這裏主打兩房至三房單位,平均實用面積由500幾至接近700幾尺。

講到lifestyle,不可以不提它佔地22萬尺,全玻璃天幕及牆身時尚設計的豪華會所! 裏面有泳池、gym room、運動場館、私人影院、按摩浴池⋯⋯連高爾夫球練習場都有,平時留在屋苑,就已經可以享受到各式各樣的生活樂趣,不講還以為自己在旅行住酒店!

海濱南岸旁邊的半島豪庭,就是第二個要介紹的屋苑,好多影視製作都慕名來屋苑取景!全因為半島豪庭設計充滿格調,時尚獨特。整個屋苑分五座,合共1669個住宅單位。除了第一座之外,其餘2-5座連成一個大弧形設計,氣勢不凡。半島豪庭單位戶型多元化,由開放式到4房單位都有,高層更有少量超過2000尺的複式單位提供!

頂級屋苑自然有頂級的會所!戶外暖水泳池、按摩池、宴會廳,私人戲院統統有齊!足不出戶,都搵到自己的樂趣! 交通方面,屋苑有天橋連接紅磡火車站。 紅隧口嘅巴士站亦有大量港九路線,任君選擇。

另一個要介紹的就是區內的特色屋苑之一——翔龍灣翔龍灣臨海而建,別樹一格!海景單位比率超過5成,是區內長年備受追捧的靚景物業之一。 屋苑有5座物業,提供1782個單位,由2房到3房連套房都有,面積大約400幾至1700百幾呎不等。

會所亦有超過60項不同的設施,包攬所有活動元素。屋苑基座就是翔龍灣廣場,裏面超市、食肆、小店樣樣齊備。交通方面,樓下就是九龍城巴士總站,有多條線路穿梭港九新界,九龍城碼頭亦有緊密的航船來往北角,過海返工就可以多個選擇。

如果你鍾意藝術,翔龍灣旁邊就有牛棚藝術村這個好地方,好多藝術工作者都會在這裏擺放自己的設計,有時亦會有一些藝術團體在這裏表演。 

想了解多啲上述屋苑資訊?歡迎立即按此查詢!

相關文章 :

【海濱南岸】實用主導的私樓 唔少私樓被批評實呎唔足,而且開則地方唔見駛,不過如果有居屋實用、私樓高格調、完善生活配套,加埋港鐵通車帶動升勢,就真係無得彈,紅磡海濱南岸就...
【沙中線開通】過海段通車 最受惠區域物業竟然低水?!... 港人期待已久,總造價接近915億元的沙中線項目過海段,將於2022年6至7月通車。甚至有傳5月已經可以通車。市民可由羅湖到達香港島的灣仔會展...
【屯馬開通】紅磡概念屋苑逐個捉 港鐵紅磡站一直是聯繫新界東區及跨境服務的鐵路中樞站。屯馬綫全綫通車後,紅磡站將進一步強化其本地及城際鐵路樞紐的地位,另一方面,東鐵綫亦即將於...
【紅磡搵樓】都會軒.海濱南岸.昇御門.細味紅磡靚則屋苑... 紅磡區有唔少屋苑,無論裝修格局都係上等盤源 所以唔少追求靚則嘅人士,都會將目光放係呢個區內物色單位。 今集就走訪紅磡,帶大家穿梭各個靚間格嘅...
【紅磡搵樓】黃埔花園.半島豪庭.海逸豪園.校網屋苑推介之選... 作為家長,有時候選擇校網比選擇物業更加煩惱。 師資質素,升學前途,交通配套,居住空間,仲要計埋日後嘅生活前景﹐真係好易無曬方向。 不過,今集...
分享: