【德福花園】 東九龍核心之選

https://youtu.be/h9e5XXTDw9Y

東九龍過去規劃以工廠為主,住宅社區建設未算最理想,不過喺好多年前,德福花園已經成為東九龍既最佳屋苑,屋苑規劃同交通網都非常理想。

德福花園由21座合共41幢樓宇組成屋苑,提供超過4900個單位,大部份單位為兩房,間格四正,同時位處港鐵上蓋,連接九龍灣商業區,一直係東九龍最受歡迎既物業。因此,無論租金同樓價抗跌一直係最高。

論到交通,德福花園真係絕對無敵。港鐵站上蓋,兩步路就有鐵路。觀塘道既巴士、小巴,多到你揀半日都得,就算唔搭港鐵,去港九新界都無問題。如果唔想搭車,去觀塘碼頭搭船過海都仲得。

除左交通,德福既生活配套完善到不得了。德福廣場一、二期有齊所有大型百貨,去SHOPPING唔駛搭車。唔夠喉去埋MEGA BOX,有戲院同溜冰場,同埋超過10層 既商場任你行到腳軟都未行完。仲有九龍灣展貿中心都有唔少選擇,睇戲都一流。想搵民生商舖,過對面淘大同牛頭角街市就可以搵到。

德福花園屬於小學46校網。包括九龍灣聖若翰天主教小學,佐敦谷聖若瑟天主教小學,浸信宣道會呂明才小學亦大受家長歡迎,至於中學就屬於觀塘區, 好似聖傑靈女子中學、藍田聖保祿中學、聖言中學,觀塘官立中學都係區內較受歡迎的學校。

想了解多啲屋苑資訊?立即按此查詢!

相關文章 :

【淘大花園】東九龍上車盤第二站 曾經有一個荀盤喺你面前,你無珍惜,當樓價狂升之後,你就後悔莫及,如果可以返轉頭講一句,我買你,塵世間最痛苦既事,莫過於此。講緊並唔係電影對白...
【得寶花園】東九龍上車第一站 東九龍近年有唔少新盤,不過講到地點配套最好的同設備最完善,首推九龍灣區。由於淘大同九龍灣呎價硬淨,細價樓可供選擇唔算多,不過呎數較細既得寶花...
【九龍灣搵樓】德福花園.得寶花園.淘大花園.港鐵加持集大成於一身... 無論返工返學,九龍灣站永遠都人流暢旺,這裏路線四通八達,去哪裡都方便! 所以,九龍灣站附近的物業一直以來都相當受歡迎!人稱九龍灣三寶的德福花...
分享: